Bude výprodej Cordiantu?

24. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Numis Securities, londýnská investiční banka, informovala své zákazníky o možném dělení zadluženého komunikačního holdingu Cordiant Communications. Banka spekuluje o tom, že si Cordiant krátkodobě ponechá reklamní síť Bates, zatímco se pokusí zpeněžit další svá aktiva, aby uspokojil požadavky investorů. Následně se bude snažit vyrovnat rozvahu sítě Bates, aby jí mohl s větším ziskem prodat. Podle Numis by mohl Cordiant prodejem méně významných aktiv získat 150 mil. liber a snížit svůj dluh z 220 na 70 mil. liber. Mezi lukrativní aktiva Cordiantu patří podíl v reklamní síti Scholz & Friends (Numis jej odhaduje na 15 mil. liber), public relations agentura Financial Dynamics (20 mil. liber), australská reklamní skupina George Patterson Bates (40 mil. liber) a 25 % v ZenithOptimedia (75 mil. liber), na který má předkupní právo Publicis, a další. Samotnou Bates pak Numis oceňuje částkou 115 mil. liber. Cordiant tyto spekulace odmítá komentovat. gs

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.