Bresnan koupí kabelové systémy firmy Comcast

5. 2. 2003 15:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká společnost Bresnan Broadband Holdings LLC koupí systémy pro kabelové televizní vysílání ve čtyřech amerických státech. Společnost Comcast Corp. systémy prodá za 525 milionů dolarů v hotovosti. Uvedla to Bresnan Broadband, soukromá firma, kterou ovládá podnikatel Bill Bresnan.
Comcast se prodejem zbaví aktiv mimo velká města, která získal loňskou akvizicí firmy AT&T Broadband. Bresnan Broadband získá přístup ke 317 tisícům předplatitelů ve státech Montana, Wyoming, Colorado a Utah.
Tytéž systémy již chtěla prodat společnosti Bresnan Broadband firma AT&T Broadband loni v dubnu, a to za 735 milionů dolarů. Po oznámení společnosti Comcast, že převezme firmu AT&T Broadband, se ale transakce zastavila.
Comcast tak dostane menší hotovost než podle původní dohody, ale zato získá podíl v Bresnan Broadband. Jeho velikost ale firmy nesdělily. Podle analytiků proto není možné určit, zda Comcast aktiva ve srovnání s loňskou dohodou prodal se slevou.
Nové systémy v Rocky Mountain chce Bresnan modernizovat, aby byly schopny zajistit rychlý přenos dat a videa. Analytici dodávají, že to je nezbytné, aby firma přežila v konkurenci satelitních televizních společností EchoStar Communications Corp. a Hughes Electronics Corp.
Pro společnost Bresnan, která z kabelové televize odešla v roce 2000, je dohoda s firmou Comcast druhou takovou z oboru za poslední měsíc. V prosinci koupila BCI International Investments podíly v několika zahraničních kabelových firmách. BCI International Investments je také pod kontrolou společnosti Bresnan, tvrdí agentura Reuters.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.