Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bresnan koupí kabelové systémy firmy Comcast

Redakce MAM5. 2. 2003

Americká společnost Bresnan Broadband Holdings LLC koupí systémy pro kabelové televizní vysílání ve čtyřech amerických státech. Společnost Comcast Corp. systémy prodá za 525 milionů dolarů v hotovosti. Uvedla to Bresnan Broadband, soukromá firma, kterou ovládá podnikatel Bill Bresnan.
Comcast se prodejem zbaví aktiv mimo velká města, která získal loňskou akvizicí firmy AT&T Broadband. Bresnan Broadband získá přístup ke 317 tisícům předplatitelů ve státech Montana, Wyoming, Colorado a Utah.
Tytéž systémy již chtěla prodat společnosti Bresnan Broadband firma AT&T Broadband loni v dubnu, a to za 735 milionů dolarů. Po oznámení společnosti Comcast, že převezme firmu AT&T Broadband, se ale transakce zastavila.
Comcast tak dostane menší hotovost než podle původní dohody, ale zato získá podíl v Bresnan Broadband. Jeho velikost ale firmy nesdělily. Podle analytiků proto není možné určit, zda Comcast aktiva ve srovnání s loňskou dohodou prodal se slevou.
Nové systémy v Rocky Mountain chce Bresnan modernizovat, aby byly schopny zajistit rychlý přenos dat a videa. Analytici dodávají, že to je nezbytné, aby firma přežila v konkurenci satelitních televizních společností EchoStar Communications Corp. a Hughes Electronics Corp.
Pro společnost Bresnan, která z kabelové televize odešla v roce 2000, je dohoda s firmou Comcast druhou takovou z oboru za poslední měsíc. V prosinci koupila BCI International Investments podíly v několika zahraničních kabelových firmách. BCI International Investments je také pod kontrolou společnosti Bresnan, tvrdí agentura Reuters.
-čtk-

×

Mobilní operátoři mají téměř 9 milionů klientů

Starší článek

Karlův most vyhrál a jede do Cannes

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více