Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ahold spustil nové webové stránky firmy a svých řetězců Albert a Hypernova

Redakce MAM28. 2. 2003

Zcela novou tvář získaly internetové stránky společnosti Ahold Czech Republic, která v České republice provozuje řetězce supermarketů Albert a hypermarketů Hypernova a je v současné době největším maloobchodníkem v ČR.
S úplně novým designem se setkají zároveň i návštěvníci webovských stránek samotných řetězců na adresách www.ihypernova.cz a www.ialbert.cz. Všechny tři samostatné internetové prezentace jsou velmi obsáhlé a z pohledu informační hodnoty jdou do značných podrobností.
Především novináři a „business“ sféra nejvíce využijí stránky samotné společnosti Ahold, neboť zde lze získat podrobné informace o její struktuře a aktivitách, o hospodaření včetně kompletních výročních zpráv, o lidech a managementu, sponzoringu i mediálních aktivitách. Nechybí tu představení vlastních obchodních značek, pokyny pro dodavatele, kompletní přehled o obchodních sítích, ani aktuální nabídka prodeje či pronájmu budov a obchodních ploch. Rubrika „Kariéra“ pak přináší nabídkou volných pracovních míst.
Stránky www.ialbert.cz přinášejí aktualit tohoto řetězce, je zde i avízo na akční zboží pro daný týden s možností stáhnout si celé nabídkové letáky aj. Na stránkách je v elektronické podobě samostatně ke stažení také Albert Magazín. Obdobným způsobem jsou zpracovány rovněž stránky řetězce Hypernova.

-bob-

×

eBanka zvýšila prodej platebních karet o 65 %

Starší článek

Zanikl ruský deník Novyje Izvěstija

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více