Ahold spustil nové webové stránky firmy a svých řetězců Albert a Hypernova

28. 2. 2003 12:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zcela novou tvář získaly internetové stránky společnosti Ahold Czech Republic, která v České republice provozuje řetězce supermarketů Albert a hypermarketů Hypernova a je v současné době největším maloobchodníkem v ČR.
S úplně novým designem se setkají zároveň i návštěvníci webovských stránek samotných řetězců na adresách www.ihypernova.cz a www.ialbert.cz. Všechny tři samostatné internetové prezentace jsou velmi obsáhlé a z pohledu informační hodnoty jdou do značných podrobností.
Především novináři a „business“ sféra nejvíce využijí stránky samotné společnosti Ahold, neboť zde lze získat podrobné informace o její struktuře a aktivitách, o hospodaření včetně kompletních výročních zpráv, o lidech a managementu, sponzoringu i mediálních aktivitách. Nechybí tu představení vlastních obchodních značek, pokyny pro dodavatele, kompletní přehled o obchodních sítích, ani aktuální nabídka prodeje či pronájmu budov a obchodních ploch. Rubrika „Kariéra“ pak přináší nabídkou volných pracovních míst.
Stránky www.ialbert.cz přinášejí aktualit tohoto řetězce, je zde i avízo na akční zboží pro daný týden s možností stáhnout si celé nabídkové letáky aj. Na stránkách je v elektronické podobě samostatně ke stažení také Albert Magazín. Obdobným způsobem jsou zpracovány rovněž stránky řetězce Hypernova.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.