Absolutním vítězem ankety TýTý je pošesté Karel Gott

17. 2. 2003 14:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Absolutním vítězem 12. ročníku oblíbené ankety o nejpopulárnější osobnosti televizní obrazovky TýTý je už pošesté Karel Gott. Do ankety, kterou i letos organizoval Týdeník Televize, se zapojilo 106.525 diváků.
Nejoblíbenějším moderátorem zábavných pořadů se stal Petr Novotný s 10.248 hlasy. Mezi publicisty zvítězil Radek John (16.294 hlasů), který dostal už osmé zakřivené zrcadlo z dílny Kurta Gebauera, a z moderátorů soutěží Vladimír Čech (21.574 hlasů). Pavel Zuna počtvrté kraloval v kategorii moderátor zpravodajských pořadů, když získal 21.513 hlasů. Tradiční cenu převzal i první v kategorii sportovních komentátorů. Stal se jím stejně jako v předcházejících šesti letech Pavel Poulíček za 16.624 hlasů.
Do Dvorany slávy vstoupila herečka Stella Zázvorková. Bitvu o pořad roku z domácí tvorby vyhrály jako loni Banánové rybičky Haliny Pawlowské (17.959 hlasů). Předstihly tak pořady Tele Tele na druhém a Jsou hvězdy, které nehasnou na třetím místě.
Mezi herci získala prvenství podesáté Jiřina Bohdalová (13.655 hlasů) a také (již pošesté) Miroslav Donutil (20.077 hlasů).
V kategorii zpěváků podvanácté vyhrál Karel Gott (28.407 hlasů).
Pro celkem jedenácté ocenění si přišla zpěvačka Lucie Bílá (25.595 hlasů). V minulosti byla dvakrát absolutní vítězkou.
V dabérské kategorii jsou nejpopulárnější Valérie Zawadská s 26.723 hlasy. Loni byla absolutním vítězem ankety a doma tedy má už pět těchto ocenění, a Miroslav Moravec (17.259 hlasů).
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.