Žvýkačky koupila Cadbury

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cadbury Schweppes získala společnost na výrobu cukrovinek a žvýkaček Adams od firmy Pfizer. Obchod se uskutečnil za 2,7 miliard liber a jeho výsledkem je nový lídr trhu s cukrovinkami. Transakce se týká žvýkaček Bubbas, Dentyne Ice a Trident společně se značkou Halls. Regionální značky Clorets, Chiclets a Certs jsou rovněž součástí akvizice. „Adams nám umožnila získat vedoucí postavení na trhu a poskytla nám unikátní portfolio s nabídkou ve všech kategoriích,“ řekl výkonný ředitel Cadbury Schweppes John Sudnerland. „Akvizice přinesla silné značky, přístup k novým destinacím a významný posun v rychle se rozvíjejícím sektoru.“ Konkrétně akvizice otevřela trhy Latinské Ameriky a obstarala Cadbury Schweppes 27% podíl na globálního trhu se žvýkačkami.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.