Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk Walt Disney díky zájmu o zábavní parky vyšší, než se čekalo

Redakce MAM31. 1. 2003

Zisk Walt Disney Co. v prvním čtvrtletí fiskálního roku byl sice díky mimořádné návštěvnosti tematických parků nečekaně vysoký, přesto v meziročním srovnání kvůli vysokým nákladům na sportovní přenosy a slabým tržbám z animovaného snímku Planeta pokladů klesl. Čistý zisk za tři měsíce do konce prosince se snížil na 256 milionů dolarů, čili 13 centů na akcii, z předloňských srovnatelných 438 milionů, neboli 21 centů na akcii, uvedl finanční ředitel Thomas Staggs.
Bez zahrnutí mimořádných poplatků zisk činil 17 centů na akcii, což bylo na horním konci očekávání analytiků dotazovaných společností Thomson First Call, kteří čekali zisk v rozmezí 14 až 17 centů na akcii. Celkové příjmy mediální a zábavní společnosti stouply o šest procent na 7,47 miliardy dolarů. Za překvapivým nárůstem stály podle Staggse tematické parky.
Tržby mediální divize, která zahrnuje stanici ABC a kabelovou televizi ESPN, vzrostly o devět procent na 3,2 miliardy dolarů. Provozní zisk divize však klesl o sedm procent na 225 milionů dolarů. Tržby v tematických parcích stouply o osm procent na 1,5 miliardy a provozní zisk parků se zvýšil až o 20 procent na 225 milionů USD. Důvodem byly hlavně vyšší výdaje návštěvníků. Filmové studio vykázalo tržby 1,9 miliardy dolarů, což je o sedm procent více než v prvním čtvrtletí předchozího fiskálního roku. Provozní zisk však klesl o sedm procent na 138 milionů USD kvůli špatnému výkonu filmu Planeta pokladů.

-čtk-

×

Nestlé Rowntree sponzorem Pop Idol

Starší článek

Evropská komise vytáhla do boje proti pirátským kopiím a padělkům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více