Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk Reader’s Digest ve čtvrtletí vzrostl, očekávání bylo větší

Redakce MAM24. 1. 2003

Zisk vydavatelství Reader’s Digest Association Inc. se ve druhém fiskálním čtvrtletí v meziročním srovnání zvýšil. Výsledek za tři měsíce do konce prosince ale byl na dolním konci předem ohlášeného rozpětí. Firma tak se zveřejněnými čísly snížila odhad celoročního zisku kvůli horším výsledkům zahraničních aktivit.
Čtvrtletní zisk vzrostl na 84,2 milionu dolarů, tedy 84 centů na akcii. Bez nákladů na rekapitalizaci firma vytvořila zisk 90 centů na akcii ve srovnání se ziskem 78 centů ve stejném období předchozího roku. Firma dříve očekávala na akcii zisk 88 centů až jeden dolar. Tržby ve čtvrtletí společnost zvýšila o šest procent na 831 milionů dolarů.
Provozní zisk vydavatelství rostl v severoamerických divizích, výsledek ale zhoršila slabší ekonomika v Evropě, Asii a Latinské Americe. Na dopisové reklamní kampaně Reader’s Digest v zahraničí odpovědělo méně lidí, což se negativně odrazilo v provozních číslech, uvedl viceprezident firmy Richard Clark.
Společnost prodává knihy, hudbu, video a další zboží ve více než 60 zemích světa mimo Spojené státy a Kanadu. Za celý fiskální rok 2003 firma nyní odhaduje zisk na 1,08 až 1,18 dolaru na akcii. Původní odhad byl 1,20 až 1,30 dolaru.
V číslech nejsou zahrnuty náklady na rekapitalizaci. Její plán firma dokončila v prosinci. Reader’s Digest očekává, že silné budou výsledky v Americe a slabší ve zbytku světa.

-čtk-

×

Pražská Filmová a televizní fakulta se stěhuje zpátky do svého

Starší článek

Výroba pod značkou řetězce v ČR činí 10 až 15 % trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více