Zisk Reader’s Digest ve čtvrtletí vzrostl, očekávání bylo větší

24. 1. 2003 00:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zisk vydavatelství Reader’s Digest Association Inc. se ve druhém fiskálním čtvrtletí v meziročním srovnání zvýšil. Výsledek za tři měsíce do konce prosince ale byl na dolním konci předem ohlášeného rozpětí. Firma tak se zveřejněnými čísly snížila odhad celoročního zisku kvůli horším výsledkům zahraničních aktivit.
Čtvrtletní zisk vzrostl na 84,2 milionu dolarů, tedy 84 centů na akcii. Bez nákladů na rekapitalizaci firma vytvořila zisk 90 centů na akcii ve srovnání se ziskem 78 centů ve stejném období předchozího roku. Firma dříve očekávala na akcii zisk 88 centů až jeden dolar. Tržby ve čtvrtletí společnost zvýšila o šest procent na 831 milionů dolarů.
Provozní zisk vydavatelství rostl v severoamerických divizích, výsledek ale zhoršila slabší ekonomika v Evropě, Asii a Latinské Americe. Na dopisové reklamní kampaně Reader’s Digest v zahraničí odpovědělo méně lidí, což se negativně odrazilo v provozních číslech, uvedl viceprezident firmy Richard Clark.
Společnost prodává knihy, hudbu, video a další zboží ve více než 60 zemích světa mimo Spojené státy a Kanadu. Za celý fiskální rok 2003 firma nyní odhaduje zisk na 1,08 až 1,18 dolaru na akcii. Původní odhad byl 1,20 až 1,30 dolaru.
V číslech nejsou zahrnuty náklady na rekapitalizaci. Její plán firma dokončila v prosinci. Reader’s Digest očekává, že silné budou výsledky v Americe a slabší ve zbytku světa.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.