Podle výzkumu, který publikoval španělský časopis The Lancet, může být reklama na léky ve zdravotnických titulech značně zavádějící a nepřiměřená. Mnoho farmaceutických společností s cílem podpořit své produkty se pak v inzerátech odvolává na doporučení z klinických testů. Studie, kterou provedla Valencia School of Health Studies, uvádí, že řada tvrzení není dostatečně podložena odpovídajícími referencemi. Nejčastější chybou je, že je lék doporučen jiným pacientům, než těm, kterým je určen. Prozkoumány byly inzeráty na léky snižující tlak krve a cholesterol v šesti španělských zdravotnických časopisech z roku 1997. Sledovány byly údaje o účincích, bezpečnosti, vhodnosti a ceně. Z výsledků vyplynulo, že 44 % ze 102 propagačních tvrzení nebylo doloženo odpovídajícími referencemi. gs
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).