Výsledky anti ANNO 2002 vyhlášeny

24. 1. 2003 00:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V anketě anti ANNO 2002 udělující anti ceny v podobě prohnilé brambory Medvídka Pů vybraly více jak dvě tisícovky hlasujících nejméně oblíbenou ženu, nejméně oblíbeného muže a nejméně oblíbený pořad TV Nova. Vítězi v uvedených kategoriích se stali Jana Bobošíková, Vladimír Železný a Volejte řediteli.
Každý z hlasujících zároveň svému anti favoritovi mohl poslat vzkaz. Texty všech vzkazů a detailní výsledky jsou zveřejněny na stránce anti.pooh.cz.
Na druhých a třetích místech se v jednotlivých kategoriích umístili Soňa Polonyiová a Adéla Gondíková (kategorie Nejméně oblíbená žena), Petr Novotný a Pavel Poulíček (Nejméně oblíbený muž), Dobroty a Go-Go šou (Nejméně oblíbený pořad).
WWW.POOH.CZ aneb Pravidelný Občasník Oblíbeného Humoru, jako i samotná anketa anti ANNO, je projektem známého internetového publicisty Daniela Dočekala. Podle jeho charakteristiky je stránka Pooh.cz „domovem Medvídka Pů, Kiwi, Kostěje, Mahuleny a dalších obyvatel, kteří na stránce pravidelně vyjadřují svůj pohled na svět a přinášejí informace zábavné i vážné“.
Anketa anti ANNO 2002 byla vyhlášena zároveň s anketou ANNO 2002 (vyhlašovanou TV NOVA a časopisem ANO) a podle pořadatele není s TV Nova ani s časopisem ANO nijak spojena ani jimi ovlivněna.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.