Výsledky analýzy vysílání Prima TV za rok 2002

15. 1. 2003 15:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle výsledků analýzy vysílání Prima TV za rok 2002, které poskytla tisková mluvčí stanice Jana Malíková, tvořila evropská produkce ve vysílání televize 55,1%. Pořady se skrytými titulky dosáhly 18,2%. Vlastní tvorbou televize zaplňuje 25,7% programu.
Premiéry akvizičních pořadů dosáhly podílu 69,8%. Ještě vyšší byl podíl premiér seriálů ve vysílání Primy, když dosahoval v uplynulém roce 72,8%. Premiéry filmů na této stanici představovaly 67,5%.

-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.