Vydavatelská část Computer Pressu loni hospodařila se ziskem

29. 1. 2003 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle předběžných ukazatelů činil zisk vydavatelské části skupiny Computer Pressu (EBITDA) v loňském roce výše 45,021 mil. Kč. Celkové konsolidované tržby skupiny Computer Press, do které kromě akciové společnosti Computer Press patří její dceřiné společnosti InternetShops, CPOnline a Computer Press Bratislava, loni dosáhly 364 mil. Kč, což ve srovnání s rokem 2001 znamená 10,2% nárůst. Vyplývá to z předběžných neauditovaných finančních výsledků za kalendářní rok 2002.
„Úspěšně jsme uvedli na trh nový časopis Osobní Finance, který je po osmi měsících na dohled tradičním a zavedeným finančním časopisům; v počítačových časopisech obsazujeme skvělou první a třetí příčku: čtrnáctideník Computer je i přes zdražení stále s přehledem nejprodávanějším počítačovým časopisem vůbec a měsíčník Mobility se v celkovém žebříčku vyšplhal na třetí místo a jeho prodej dále roste,“ říká k výsledkům Jiří Hlavenka, ředitel a předseda představenstva společnosti.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.