Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vydavatelé obnovili dodávky tisku distributorovi Mediaprint & Kapa Pressegrosso

Redakce MAM2. 1. 2003

Vydavatelské domy Mafra, Ringier a Vltava-Labe-Press (VLP) se podřídily předběžnému opatření Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a obnovily dodávky periodického tisku distributorovi Mediaprint & Kapa Pressegrosso.
Společnost Mafra začala podle Marie Horákové z oddělení distribuce dodávat Mediaprintu tiskoviny 3. ledna. Ringier rozhodnutí obdržel 29. prosince a o den později začal tiskoviny distribuovat. Podle ředitele skupiny deníků Viktora Tomečky vznikly firmě určité finanční náklady se stahováním již rozvezených magazínů. Od nového roku firma dodává všechny tiskoviny v požadovaných objemech.
VLP začalo s Mediaprintem jednat v den, kdy dostalo rozhodnutí ÚOHS, a během dvou dnů dodávky zcela obnovilo. “K dnešnímu datu už dodáváme v plné šíři,” uvedl technický manažer Stanislav Vaníček.
Úřad od konce listopadu prošetřoval, zda nebyl porušen paragraf 3 zákona o hospodářské soutěži. Možné porušení tohoto paragrafu spatřuje úřad v koordionovaném postupu účastníků řízení při vypovězení dodávek periodického tisku. Úřad v předběžném opatření uvádí, že ukončením dodávek tiskovin společnosti MPK hrozila této distribuční firmě nenapravitelná újma v podobě ztráty smluvních odběratelů.
Antimonopolní úřad se začal zabývat podnětem Mediaprint Kapa poté, co společnosti VLP, Ringier ČR, Astrosat a Mafra vypověděly MPK smlouvy na distribuci tisku. Skutečnost, že VLP, Ringier a Mafra jsou akcionáři konkurenční PNS, vedla MPK k domněnce, že mezi těmito společnostmi byla uzavřena nepovolená dohoda soutěžitelů.

-mav-

×

Deníky Vltava-Labe-Press od 1. ledna podražily o 50 haléřů

Starší článek

U televize trávila Silvestr více než polovina starších 15 let

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více