Společnost Stock Plzeň-Božkov zvýšila v loňském roce svůj export na 47 % na hodnotu 1,82 mil. litrů lihovin. Podíl exportu na celkové produkci tak nyní dosahuje přibližně 7 %. „V letošním roce počítáme s dalším nárůstem exportu o přibližně 25 % na 2,25 mil. litrů,“ uvedl ředitel prodeje společnosti Radek Svoboda. Klíčovým vývozním trhem je pro Stock Plzeň-Božkov Slovenská republika, kde se prosazují především Fernet Stock a Fernet Stock Citrus. V loňském roce se Stock Plzeň-Božkov začal razantněji prosazovat i na dalších trzích, jako je Slovinsko, Finsko či Španělsko. Výrobce lihovin přitom v reakci na saturaci českého trhu deklaroval, že i do budoucna se bude více orientovat na zahraniční trhy. V letošním roce se tak chce dostat například do USA či Thajska. „Na Slovensku běží stejně široká škála marketingových aktivit jako v České republice, tj. TV reklama, tisková inzerce, city lighty, promotion akce v gastrosektoru, ochutnávky v obchodních řetězcích, POS a další podlinkové aktivity. V souvislosti s rozšiřováním exportu se nyní připravuje televizní reklamní kampaň na Vodku Amundsen ve Slovinsku, která zde vloni zaznamenala nebývalý úspěch,“ uvedl pro M&M v odpovědi na otázku marketingových aktivit na zahraničních trzích Jiří Janoušek zastupující v komunikaci Stock Plzeň-Božkov. bob
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.