Větší orientace na export

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Stock Plzeň-Božkov zvýšila v loňském roce svůj export na 47 % na hodnotu 1,82 mil. litrů lihovin. Podíl exportu na celkové produkci tak nyní dosahuje přibližně 7 %. „V letošním roce počítáme s dalším nárůstem exportu o přibližně 25 % na 2,25 mil. litrů,“ uvedl ředitel prodeje společnosti Radek Svoboda. Klíčovým vývozním trhem je pro Stock Plzeň-Božkov Slovenská republika, kde se prosazují především Fernet Stock a Fernet Stock Citrus. V loňském roce se Stock Plzeň-Božkov začal razantněji prosazovat i na dalších trzích, jako je Slovinsko, Finsko či Španělsko. Výrobce lihovin přitom v reakci na saturaci českého trhu deklaroval, že i do budoucna se bude více orientovat na zahraniční trhy. V letošním roce se tak chce dostat například do USA či Thajska. „Na Slovensku běží stejně široká škála marketingových aktivit jako v České republice, tj. TV reklama, tisková inzerce, city lighty, promotion akce v gastrosektoru, ochutnávky v obchodních řetězcích, POS a další podlinkové aktivity. V souvislosti s rozšiřováním exportu se nyní připravuje televizní reklamní kampaň na Vodku Amundsen ve Slovinsku, která zde vloni zaznamenala nebývalý úspěch,“ uvedl pro M&M v odpovědi na otázku marketingových aktivit na zahraničních trzích Jiří Janoušek zastupující v komunikaci Stock Plzeň-Božkov. bob

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.