Velká promotion pro novinku Fernet Stock Orange
Pro svoji podzimní novinku Fernet Stock Orange připravila společnost Stock Plzeň – Božkov rozsáhlou promotion v gastronomii s názvem Oranžová Karkulka. Oranžová Karkulka je soutěží s možností okamžitých výher exkluzivních cen, která proběhne od počátku února do konce března ve dvou stovkách barů a restaurací ve městech po celé České republice.
„Mechanismus soutěže je záměrně velmi jednoduchý tak, aby zaujal velký počet spotřebitelů,“ uvedl brand manager značky Fernet Stock Orange Michal Riegel. Pro účast v soutěži stačí ve vybrané restauraci zakoupit „panáka“ Fernetu Stock Orange, s nímž zákazník zároveň získává stírací los s jistou výhrou. Mezi cenami jsou například poukázka na výběr sportovního zboží v hodnotě 4000 korun v prodejnách HUDY Sport, značkové sluneční brýle Polaroid, fleece čepice, šály a rukavice a připraveny jsou také „panáky“ a „půlpanáky“ Fernetu Stock Orange. Celkem přitom bude v rámci Oranžové Karkulky rozdáno 120 tisíc cen.
Podrobnější informace o soutěži jsou zveřejňovány na internetových stránkách www.fsorange.cz a Oranžová Karkulka zároveň bude propagována v regionálních rádiích. Kromě toho připravil Stock Plzeň – Božkov k soutěži velké množství POS materiálů, které budou k dispozici vybraným barům.
Promo Oranžová Karkulka je součástí rozsáhlé škály komunikačních a marketingových aktivit, které jsou s launchem Fernetu Stock Orange spojeny. Již v závěru loňského roku se rozběhly například televizní a tiskové reklamní kampaně, ochutnávkové akce a začaly fungovat speciální internetové stránky. Podpora nového Fernetu Stock Orange je největší „startovací“ kampaní v historii firmy. Od říjnové premiéry se do konce roku 2002 prodal téměř milion litrů Fernetu Stock Orange.
-bob-