Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Velká promotion pro novinku Fernet Stock Orange

Redakce MAM27. 1. 2003

Pro svoji podzimní novinku Fernet Stock Orange připravila společnost Stock Plzeň – Božkov rozsáhlou promotion v gastronomii s názvem Oranžová Karkulka. Oranžová Karkulka je soutěží s možností okamžitých výher exkluzivních cen, která proběhne od počátku února do konce března ve dvou stovkách barů a restaurací ve městech po celé České republice.
„Mechanismus soutěže je záměrně velmi jednoduchý tak, aby zaujal velký počet spotřebitelů,“ uvedl brand manager značky Fernet Stock Orange Michal Riegel. Pro účast v soutěži stačí ve vybrané restauraci zakoupit „panáka“ Fernetu Stock Orange, s nímž zákazník zároveň získává stírací los s jistou výhrou. Mezi cenami jsou například poukázka na výběr sportovního zboží v hodnotě 4000 korun v prodejnách HUDY Sport, značkové sluneční brýle Polaroid, fleece čepice, šály a rukavice a připraveny jsou také „panáky“ a „půlpanáky“ Fernetu Stock Orange. Celkem přitom bude v rámci Oranžové Karkulky rozdáno 120 tisíc cen.
Podrobnější informace o soutěži jsou zveřejňovány na internetových stránkách www.fsorange.cz a Oranžová Karkulka zároveň bude propagována v regionálních rádiích. Kromě toho připravil Stock Plzeň – Božkov k soutěži velké množství POS materiálů, které budou k dispozici vybraným barům.
Promo Oranžová Karkulka je součástí rozsáhlé škály komunikačních a marketingových aktivit, které jsou s launchem Fernetu Stock Orange spojeny. Již v závěru loňského roku se rozběhly například televizní a tiskové reklamní kampaně, ochutnávkové akce a začaly fungovat speciální internetové stránky. Podpora nového Fernetu Stock Orange je největší „startovací“ kampaní v historii firmy. Od říjnové premiéry se do konce roku 2002 prodal téměř milion litrů Fernetu Stock Orange.

-bob-

×

RTL si zajistila předkupní právo na akcie zpravodajské stanice n-tv

Starší článek

Výpadek sobotního vysílání ČT způsobila závada na satelitu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více