Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

U televize trávila Silvestr více než polovina starších 15 let

Redakce MAM2. 1. 2003

Silvestr u televizní obrazovky trávila více než polovina Čechů starších 15 let. Ve společnosti některé televizní stanice prožilo poslední večer roku 4,73 miliónu lidí nad 15 let, tedy 56 procent obyvatel ČR. Silvestrovský pořad televize Nova sledovalo 60 procent ze všech lidí před obrazovkou, České televizi dalo přednost přibližně 30 procent diváků. Informace poskytla s odvoláním na zdroj ATO – Mediaresearch tisková oddělení televizních stanic.
Primu sledovalo poslední večer 7,5 procenta televizních diváků. Zbývající část diváků si zvolila jinou televizní stanici. Silvestrovský program sledovaly více ženy, kterých usedlo před televizní přijímač 2,58 miliónu. Mužů bylo v publiku o 432 tisíc méně.
Ze silvestrovské nabídky České televize, vysílané v poslední čtvrtině posledního dne roku, se největší pozornosti těšil soubor pořadů Silvestr 2002. Stejně tomu bylo i u televize Nova, kde u diváků zvítězil silvestrovský blok, bezprostředně jej následovala komedie Slunce, seno, erotika. Čtvrtina diváků starších patnácti let si nenechala ujít na Nově vysílanou pohádku Mrazík.
Televize Prima však slaví Silvestra již tradičně o den dříve, to znamená 30. prosince, a pro tento den také připravila slavnostní vysílací schéma. Prima Silvestr si 30. prosince pustilo téměř 45 procent diváků nad 15 let. Pořad Trníčko sledovala více než polovina lidí, kteří měli zapnutý televizor hodinu před pondělní půlnocí.
Značné pozornosti diváků se těšil poslední novoroční projev prezidenta Václava Havla vysílaný 1. ledna na prvním programu České televize. Přednost před ostatním televizním programem mu dalo 51 z každé stovky dospělých, kteří trávili popolední čas na Nový rok u televizorů.
Nejsledovanějším novoročním pořadem však byly Televizní noviny na Nově. Při jejich vysílání mělo přepnuto na Novu 73 procent diváků ve věku od 15 let výše.

-čtk-

×

Vydavatelé obnovili dodávky tisku distributorovi Mediaprint & Kapa Pressegrosso

Starší článek

Účast v Cannes Lions přijde na 60 tisíc

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více