Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tržby Ahold loni navzdory špatným podmínkám na trhu vzrostly

Redakce MAM7. 1. 2003

Maloobchodní společnost Royal Ahold zaznamenala loni i přes nepříznivé podmínky na trhu, které jí donutily snížit dvakrát výhled hospodaření, růst tržeb. Třetí největší maloobchodní společnost na světě očekává zvýšení tržeb o 9,4 procenta na 72,83 miliardy eur, uvádí se v prohlášení firmy.
Společnost upozornila na to, že tržby na americkém trhu, odkud pochází 60 procent jejích příjmů, budou při srovnatelném počtu prodejen téměř stejné jako v roce 2001, možná o jedno procento vyšší. Obrat americké divize Foodservice by však měla v budoucnu podpořit nedávná akvizice obchodních řetězců Alliant a Bruno’s Supermarkets. Americká divize kromě dvou nově koupených firem zahrnuje supermarkety Stop & Shop a Bi-Lo.
V Evropě se tržby společnosti minulý rok zvýšily, v Latinské Americe však firma čeká prudký propad o téměř polovinu. Důvodem je pokles kurzu argentinského pesa a brazilského realu.
Firma Ahold v listopadu představila plán, který má obnovit důvěru investorů. Její akcie od ledna 2001 klesly o 60 procent. Hlavním cílem nového plánu je prodej neklíčového jmění a aktivit se slabým výkonem. Bližší detaily k plánu se očekávají 5. května, kdy firma zveřejní výsledky hospodaření za uplynulý rok.
V České republice vystupuje Ahold pod značkami Albert a Hypernova a s předloňskými tržbami téměř 30 miliard korun je největší domácí maloobchodní sítí. Celkem Ahold provozuje 9000 prodejen v 28 zemích světa, z toho v Evropě má přes 6500 prodejen.

-čtk-

×

Koncem ledna začne v Brně vycházet nový deník Večerní Brno

Starší článek

Výdaje na reklamu podle ARBOmedia letos stoupnou o 0,8 % na 16,7 mld. Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více