Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

TNS Factum: Nejpřijatelnější je pro Čechy reklama na internetu

Redakce MAM17. 1. 2003

Češi jsou ze Středoevropanů poměrně tolerantní k přemíře reklamy. Nekompromisní postoj však zaujímají k reklamním letákům, které plní jejich poštovní schránky. Objemem těchto tiskovin se cítí obtěžováno 64 procenta lidí. V Maďarsku se přitom nad letáky ve schránce zlobí jen každý třetí člověk. Vyplývá to z průzkumu, který ve střední Evropě na konci loňského roku provedla agentura TNS Factum.
Ve všech zemích jsou lidé nejvíce nasyceni reklamou v televizi. V Polsku objem televizní reklamy vadí téměř 90 procentům populace. V České republice si na přemíru reklamy v televizi stěžuje “pouze” 72 procent dotázaných, tedy nejméně lidí ze všech sledovaných zemí.
Podstatné rozdíly jsou mezi státy při vnímání intenzity reklamy v rozhlase. Zatímco v České republice a na Slovensku si na přemíru této reklamy stěžuje 20 až 25 procent obyvatel, v Polsku je jich více než polovina a v Maďarsku více než 40 procent.
Nejpřijatelnější je pro Čechy reklama na internetu. Za intenzivní ji považuje pouze 11 procent Čechů, kteří mají na internet přístup.
Více než polovina české i slovenské populace požaduje od reklamy především pravdivost. Maďaři nejvíce dají na vtipnost, nápaditost a originalitu.
Více než 65 procent Čechů se také domnívá, že reklama je potřebná pro tuzemské hospodářství a 56 procent je přesvědčeno, že reklama zajišťuje pracovní místa. Zhruba 40 procent dotázaných v průzkumu uvedlo, že jim reklama usnadňuje nákupy. Jen 38 procent Čechů přitom přiznalo, že na základě reklamy nakupují. TNS Factum však dodává, že ve skutečnosti je procento lidí ovlivněných při nákupu reklamou mnohem vyšší. Lidé si totiž její vliv často neuvědomují anebo nejsou ochotni jej přiznat.

-čtk-

×

TNS Factum: Středoevropané by většinou omezili reklamu na léky

Starší článek

TNS Factum: Češi by nejraději omezili reklamu na cigarety

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více