Také Stratosféra se domluvila s Mediaprintem

28. 1. 2003 00:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelské společnosti Stratosféra a Hearst-Stratosféra stáhly podle informací firmy Mediaprint & Kapa své výpovědi na distribuci tisku v síti této distribuční společnosti a zavázaly se k nové spolupráci na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou šesti měsíců. Stratosféra poslala Mediaprintu výpoveď před koncem loňského roku. Jde tak o další obnovenou spolupráci s Mediaprintem za období uplynulých několika dnů.
V minulém týdnu obnovila smlouvu o distribuci svých titulů společnost Astrosat, v předminulém týdnu pak vydavatel deníku Práva – společnost Borgis. Ani Astrosat, ani Borgis nebyly dotčeny předběžným opatřením antimonopolního úřadu, který společnostem VLP, Mafra, Ringier a Československý sport nařídil s Mediaprintem spolupráci obnovit.
Antimonopolní úřad však ještě v případě distribučního sporu nevydal konečné rozhodnutí, na něj se stále čeká. Společnosti Ringier a Československý sport pak v minulém týdnu podaly námitku podjatosti vedoucí pracovnice antimonopolního úřadu a navrhly její vyloučení z rozhodování ve správním řízení.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.