Švédský deník v novém

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jeden z největších a nejstarších švédských deníků Dagens Nyheter společnosti Bonnier Group s průměrným nákladem 370 tis. výtisků začal od minulého týdne vycházet v novém formátu, který je zajímavý v tom, že směšuje prvky bulváru a seriózních deníků. Seriózní zpravodajství doprovázejí bulvárně provedené rubriky s informacemi z obchodu, sportu a kultury. Hlavní část deníku je vyhrazena šířeji pojatým informacím. Hlavní konkurent tohoto deníku Svenska Dagbladet přešel na formát tabloidu před dvěma lety. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.