Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Staropramen vstupuje na kanadský trh

Redakce MAM14. 1. 2003

V těchto dnech začíná distribuce piva Staropramen v několika kanadských městech. První dodávka čítá zhruba 220 hl lahvového piva. Pivo bude importováno a distribuováno společností OSBC, což je speciální prémiový tým firmy Labatt Canada. Labatt je od roku 1995 součástí pivovarské skupiny Interbrew, stejně tak jako od roku 2000 Pražské pivovary, výrobce piva Staropramen.
„Staropramen se bude prodávat v obchodech s pivními specialitami. Počítáme rovněž s podporou prodeje, pro kterou máme připraveny speciální POS materiály, chystáme tiskovou kampaň v trade magazínech, poté ochutnávky a po šesti měsících přijde na řadu on trade. Reklamní slogan zní „GET A TASTE OF PRAGUE“, uvedla pro M&M Simona Krautová
Ředitel exportu Pražských pivovarů Miroslav Jersák k tomu říká: „Testy, které předcházely rozhodnutí začít s exportem do Kanady naznačují, že Staropramen má velkou šanci na kanadském trhu prorazit. Jaké výše v tomto roce dosáhnou, nejsme zatím schopni odhadnout.“ Podle informací Hospodářských novin přitom za loňská tři čtvrtletí Pražské pivovary vyvezly do světa celkem asi 270 tisíc hektolitrů piva.
Staropramen je na exportních trzích řazen do skupiny piv „super prémiový originální import“, přičemž společnost Interbrew nyní značku Staropramen zařadila mezi svých šest globálních prémiových značek. Dalšími prémiovými značkami Interbrew jsou Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Beck’s a Bass Ale.

Informace o kanadském trhu:
– Spotřeba na hlavu je 67,5 l
– Nejoblíbenější typ piva je světlý ležák
– Nejprodávanější značky: Molson a Labatt Blue
– Rozdělení trhu: 45% Molson, 43% Labatt Brewing, 5 % Sleeman Brewing, 7% ostatní

-bob-

×

Plzeňský Stock prodal minulý rok stejně lihovin jako předloni

Starší článek

Murdochův Sun má ode dneška za šéfredaktorku ženu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více