Springer chce v Polsku deník

13. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německá mediální skupina Axel Springer Verlag možná začne v Polsku vydávat svůj vlastní deník. Axel Springer už v Polsku působí a vydává tam 33 časopisů – většinou ze světa vědy a techniky, má však i časopisy pro ženy a vydává i časopisy o motoristickém sportu. Prozatím ale nemá nic, čím by mohl konkurovat nejprodávanějšímu deníku Gazeta Wyborcza. Ten vydává polská mediální skupina Agora. V České republice, kde Axel Springer také působí, se však firma k tomuto kroku nechystá a podle vyjádření ředitele vydavatelství Ivana Ševčíka pro prosincové vydání M&M vydávání deníku zatím neplánuje. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.