Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost Yahoo! získala nad očekávání více platících klientů

Redakce MAM7. 1. 2003

Americká internetová společnost Yahoo! měla na konci loňského roku více než dva miliony platících klientů a překonala tak svůj vlastní cíl. Původně chtěla mít dva miliony platících lidí na konci roku, tuto hranici ale překročila už na začátku prosince.
Výkonný ředitel Terry Semel na investiční konferenci ve městě Scottsdale ve státě Arizona prohlásil, že firma cíl splnila loni, přesné údaje o aktuálním počtu ale nesdělil. Jeho firma se netají tím, že placené služby preferuje, protože to pro ni znamená zdroj vyšších příjmů.
V rámci placených služeb Yahoo! nabízí třeba rozšířené služby elektronické pošty, databázi volných pracovních míst s možností registrace anebo soukromou inzerci. Předtím se firma spoléhala na příjmy z reklamy.
Semel už začátkem prosince na konferenci v New Yorku řekl, že firma nebude mít problém se splněním cíle mít na konci roku 2002 dva miliony platících zákazníků. Na konferenci ve Scottsdale, kterou pořádala banka Morgan Stanley, se ale Semel zmínil také o chystané akvizici vyhledávací služby Inktomi.
“Přistoupili jsme k tomu z fundamentálních důvodů,” prohlásil Semel s tím, že vlastnictvím firmy Inktomi bude mít Yahoo! větší flexibilitu a kontrolu nad službami, které vyvíjí na internetu. O dopadu na vyhledávač Google, s kterým Yahoo! spolupracuje, se ale Semel nechtěl vyjadřovat.

-čtk-

×

Shell vydává nový Smart katalog

Starší článek

Německá skupina Bauer přebírá ProSiebenSat.1

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více