Společnost IBM Česká republika jmenovala nového generálního ředitele

10. 1. 2003 14:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

S okamžitou platností se vedení české pobočky společnosti IBM ve funkci generálního ředitele ujímá Aleš Bartůněk, který doposud působil jako obchodní ředitel.

“Velmi si vážím důvěry, kterou do mne společnost IBM vkládá a uvědomuji si, že jedině společným působením celého lokálního týmu budeme moci úspěšně vycházet i nadále vstříc potřebám našich zákazníků. Naše společnost je na rok 2003 velmi dobře připravena; současné portfolio řešení a produktů odráží reálné potřeby všech segmentů trhu a proto se osobně velmi těším na setkávání s našimi obchodními partnery i na hledání společných cest k úspěchu našich zákazníků,” komentoval svou novou pozici Aleš Bartůněk.

Od ledna 2003 dochází k organizačním změnám i na úrovni regionu. Vzniká nová organizační jednotka IBM Central Europe, která je součástí regionu IBM Central & Eastern Europe/Middle East/Africa. Vedením nové jednotky v pozici generálního ředitele byl pověřen Detlev Golke, dosavadní Project Executive IBM CEMA. Ve své nové funkci bude zodpovědný za obchodní rozvoj České republiky, Slovenské republiky, Polska a Maďarska.

„Jsem velmi rád, že mám možnost pracovat s tímto týmem, vím, že v Aleši Bartůňkovi jsme našli dobrého lídra a těším se na naše společné působení,“ řekl Detlev Golke při svém dnešním vystoupení v pražské pobočce IBM.

Johann Weihen, generální ředitel IBM CEMA popřál oběma kolegům v nových pozicích hodně úspěchů a dodává: „ Zvyšujeme investice a rozšiřujeme závazky vůči zákazníkům v této oblasti. Osobně jsem přesvědčen, že díky zkušenostem a schopnostem Detleva Goelkeho dosáhneme pod jeho vedením signifikantního růstu ve střední Evropě. Zároveň bych rád poděkoval panu Miroslavu Majorošovi za jeho nesmírný přínos pro byznys České republiky a Slovenska za dobu jeho působení a popřál mu mnoho štěstí v jeho novém působišti.

###
O společnosti IBM
Společnost IBM je největším výrobcem produktů a poskytovatelem služeb informačních technologií na světě, s více než osmdesátiletou tradicí v inovacích, které mění náš svět. Převažující činností IBM ČR je prodej širokého spektra IT technologií, tedy všech typů počítačů, zálohovacích a komunikačních systémů, a to včetně programového vybavení a služeb.
K hlavním cílům IBM patří poskytování komplexních služeb systémového integrátora a prosazování výhod elektronického obchodu do každodenního života.

Pro další informace kontaktujte:
Mmd Public Relations Czech Republic
Ondřej Hampl
Account Executive
Nitranská 6, 101 00 Prague 10
Tel.: +420 2 24251555
Fax: +420 2 24254364
e-mail: [email protected]

IBM Česká republika
Monika Pavlíčková
Ředitelka marketingu a komunikací
Murmanská 4, 100 00 Praha 10
Tel.: 02/7213 1315, Fax: 02/7213 1566
e-mail: [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.