Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost Energizer získá výrobce holicích strojků Wilkinson

Redakce MAM22. 1. 2003

Americká farmaceutická společnost Pfizer uzavřela dohodu s výrobcem baterií Energizer Holdings. Ta od Pfizeru za 930 milionů dolarů koupí výrobce holicích strojků Schick-Wilkinson Sword, který je druhou největší firmou v oboru, hned za společností Gillette.
Transakci ještě musejí schválit příslušné regulační orgány a pokud tak učiní, mohl by být kontrakt vypořádán ještě v prvním pololetí. Oznámení o prodeji společnosti Schick-Wilkinson Sword samo o sobě příliš překvapivé není, protože Pfizer už v prosinci upozornil, že se výrobce holicích strojků vzdá.
Schick podniká ve více než 80 zemích světa a v celém světě má asi 4000 zaměstnanců. Schick-Wilkinson Sword má sídlo v Milfordu v americkém státě Connecticut a v loňském roce měl tržby asi 650 milionů dolarů. Holicí strojky prodává pod značkami Xtreme3 anebo Silk Effects.
Pod značkou Wilkinson Sword firma vyrábí a prodává také meče. Zaměřuje se hlavně na řadu ceremoniálních mečů.
Nákup firmy na výrobu holicích strojků znamená pro společnost Energizer ze St. Louis zatím první výrazný nájezd do oblasti mimo výrobu baterií. Firma se totiž snaží diverzifikovat svou výrobní náplň a efektivněji konkurovat společnostem jako je Gillette. Ta rovněž vyrábí baterie.

-čtk-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 9. ledna 2003

Starší článek

WPP se rozrostlo o HHCL

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více