Soud zakázal Oskaru reklamu, kterou chtěl přebrat klienty T-Mobilu

23. 1. 2003 14:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Městský soud v Praze minulý týden nakázal společnosti Český Mobil, provozující mobilní síť Oskar, aby stáhla reklamu, kterou vyzývala zákazníky konkurenčního RadioMobilu k přechodu do své sítě. Vyplývá to z rozhodnutí o předběžném opatření. Český Mobil podle mluvčího Igora Přerovského kampaň plánovaně ukončil 16. ledna, tedy ještě před doručením předběžného opatření.
Český Mobil začal začátkem roku inzerovat slogany typu „Zdražili vám esemesky?“, „Zdražili vám volání?“ nebo „Nevažte se a odvažte se“, které reagovaly na oznámení RadioMobilu z přelomu roku o zdražení posílání SMS a některých tarifů.
Podle rozhodnutí soudu by Český Mobil mohl pokračováním v kampani způsobit konkurentovi značnou újmu. Provozovatel sítě Oskar podle rozhodnutí srovnával své služby s konkurencí nepřípustným způsobem. Služby navíc co do obsahu nejsou zcela totožné.
RadioMobil na přelomu roku oznámil, že od února zpoplatní posílání SMS z internetu, dále volání do hlasové schránky a většině klientů zdraží posílání SMS zpráv. Naopak zlevnit má volání z předplacených karet Twist do pevné sítě a volání v rámci sítě pro uživatele tarifu Twist Extra. Proti ohlášeným změnám se zvedla vlna odporu klientů, kteří začali podepisovat petice i chystat bojkot služeb firmy na 28. ledna.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení