Smart Point pro Ryor

13. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Smart Point se stala vítězem tendru firmy Ryor, největšího tuzemského výrobce kosmetických přípravků. Agentura bude mít na starosti vytvoření obalů nové řady dvanácti produktů tělové a pleťové kosmetiky. Nová řada kosmetických výrobků je primárně určena ženám od 20 do 60 let se středními příjmy a bude distribuována v obchodních řetězcích. Tendru probíhajícího na konci roku 2002 se účastnilo 12 reklamních agentur. zuj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.