Shell zahájil spolupráci s týmem Škoda Motorsport

29. 1. 2003 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

V rámci letošního seriálu mistrovství světa v automobilových soutěžích se společnost Shell poprvé představila v roli technického dodavatele továrního týmu Škoda Motorsport. Premiéra se uskutečnila tento víkend na trati Rallye Monte Carlo.
Mistrovství světa v automobilových soutěžích tvoří seriál 14 podniků, které se konají po celém světě. Jezdí se na nejrůznějších typech povrchu na cestách i na silnicích – od asfaltu přes šotolinu, sníh, až po led.
Z hlediska komunikačního dopadu mistrovství světa v automobilových soutěžích sledovalo loni 556 milionů televizních diváků ze 186 různých zemí. Mistrovský seriál se řadí k divácky nejatraktivnějším sportům na světě – všech jeho 14 dílů přilákalo přibližně 9,8 milionů fanoušků.
Společnost Shell v rámci motoristického sportu podporuje rovněž tým Ferrari na okruzích Formule 1, nebo v kombinaci se značkou Audi je přítomna ve čtyřiadvacetihodinovém závodě v Le Mans a rovněž podporuje vozy Volkswagen na trati Rallye Dakar.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.