Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rum Božkov ukončil svou historii rekordním prodejem

Redakce MAM8. 1. 2003

Loučení spotřebitelů s tradičním názvem tuzemský rum znamenalo pro Rum Božkov společnosti Stock Plzeň – Božkov nejúspěšnější rok za 55 let existence této značky. Celkem se v roce 2002 prodalo 5,244 milionu litrů Rumu Božkov, což představuje meziroční nárůst odbytu o 10,4 %. Od počátku letošního roku se Rum Božkov vyrábí pod názvem Božkov tuzemský.
Všichni čeští výrobci se od počátku nového roku musí vyrovnat s předpisy Evropské unie, podle nichž tuzemské rumy, vyráběné většinou z melasového či obilného lihu, nemají právo na označení rum. Takový název mohou podle pravidel EU nést jen produkty, jejichž základem je destilát z cukrové třtiny. Rozhodující výrobci tuzemského rumu, kteří jsou sdruženi v Unii výrobců lihovin, se již dohodli, že tato kategorie ponese nově druhové označení „tuzemák“. Ten se ve Stocku Plzeň vyrábí pod názvem Božkov tuzemský.
Rumu Božkov zasvětil Stock Plzeň – Božkov celý loňský rok a pro jeho příznivce připravil kampaň „Loučení s rumem 2002“. Ve spolupráci s renomovanými barmany byl sestaven speciální rozlučkový koktejl Rumpík, jehož základní složkou je právě Rum Božkov. Koktejl byl nabízen v restauracích, ale jeho receptura se objevila i na visačkách lahví Rumu Božkov. S Deníky Bohemia uspořádal Stock Plzeň – Božkov velkou soutěž o 55 tisíc korun, jejíž účastníci měli například správně seřadit historické etikety Rumu Božkov. V závěru roku pak společnost přišla se speciální limitovanou edicí posledních lahví Rumu Božkov.
Rum Božkov se ve Stocku Plzeň – Božkov vyráběl od roku 1948 a postupně se stal nejprodávanějším tuzemským rumem se zhruba 20% tržním podílem ve své kategorii a jen za posledních pět let se prodalo více než 20 milionů litrů. Tuzemský rum přitom tvoří zhruba pětinu celkové spotřeby lihovin v České republice.

-bob-

×

Jana Lorencová vystřídala v moderaci Klekánice Petra Bohuše

Starší článek

Rada ČT má výhrady k Dostálově návrhu nového zákona o televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více