RTL s většinou v n-tv

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vysílací skupina RTL, která patří do koncernu Bertelsmann, si smluvně zajistila předkupní právo na další podíly ve zpravodajském kanálu n-tv. Před časem získala RTL 47,3% podíl na berlínské n-tv od vydavatelství Holtzbrinck. Další velké podíly vlastní společnost CNN (25,24 %) a její mateřský koncern Time Warner (24,27 %). Podle informací Süddeutsche Zeitung obsahuje ve Švýcarsku ověřená smlouva závazek Američanů k odchodu z n-tv v letech 2004 až 2007. RTL by potom musela podíly převzít a souhlasit s jejich umístěním na burzu. sch

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.