Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reuters čeká další kolo úspor skoro za 70 miliónů GBP

Redakce MAM28. 1. 2003

Britská informační agentura Reuters oznámí spolu s hospodářskými výsledky za rok 2002 během příštích tří týdnů další kolo snižování nákladů, patrně až na úroveň 67,5 miliónu liber. Napsal to britský list The Guardian s odvoláním na předního londýnského analytika médií Paula Sullivana z Merrill Lynch.
The Guardian píše, že agentura Reuters už uvolnila kolem 2500 lidí ve snaze snížit náklady na provoz. Musí však dále snížit náklady, aby se dostala k míře zisku, kterou požadují investoři.
Podle Sullivanova názoru je také možné, že Reuters bude muset zvážit, jak dále naložit s činnostmi, které nejsou klíčové. Podle Guardianu je to například systém Instinet, TIBCO nebo Radianz. Podle Sullivana to může vést k jejich prodeji.
Prioritou vedení je stabilizovat klíčové prvky podnikatelského modelu Reuters. Úspory v krátkodobé perspektivě výsledky Reuters poškodí. Náklady na restrukturalizaci budou podle Sullivana letos činit 75 miliónů liber. Příští rok se však zvýší míra zisku o asi 12 procent. Vedení firmy však přesto čeká velký boj, aby obnovilo důvěru.
Stěžejní produktová linie Reuters spočívající v informačních terminálech v City utrpěla jak poklesem poptávky, tak poklesem podílu na trhu především ve vztahu ke konkurenční agentuře Bloomberg. Očekávané značné propouštění v City povede zřejmě k dalšímu poklesu poptávky po terminálech.

-čtk-

×

Světový cestovní ruch loni rostl i přes sklíčenou náladu

Starší článek

Počet uživatelů internetu v Polsku loni vzrostl téměř o polovinu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více