Rozhlasovou síť RadioNet opouští podle informací M&M šest rádií. Rádio Profil, Rádio Prácheň, Radio Bonton a také Rádio Egrensis, Rádio Metuje a Rádio Helax. Všech šest stanic bude zastupovat společnost Media Marketing Services.
Podle Michala Mlejnka, ředitele RadioNetu, ukončilo Rádio Profil smlouvu o obchodním zastoupení k 31. prosinci 2002, Rádio Prácheň k 31. lednu 2003 a Bontonu obchodní svazek končí 28. února 2003. Zbývající tři stanice se údajně již objevily v ceníku konkurenční sítě platném od 1. ledna 2003. Naďa Zálešáková-Jandová, ředitelka pardubického Rádia Profil, potvrdila, že stanice je nyní zastupována Media Marketing Services (MMS). Konkrétní důvody sdělit odmítla s tím, že Profil k MMS neodchází, ale vrací se. Vladislava Fenclová, obchodní ředitelka chebského Rádia Egrensis, rovněž potvrdila, že stanici od 1. ledna zastupuje MMS. Od stejného data se podle Marka Remeše, ředitele Rádia Metuje, objevuje v portfoliu i jeho stanice. Přechod k MMS potvrdilo i Radio Bonton.
RadioNet odchodem šesti stanic přichází o 290 tisíc posluchačů (podle poslechovosti včera, Media projekt 1. 4.-30. 9. 2002), to představuje pokles o téměř jednu třetinu na 627 tisíc posluchačů. Naopak MMS se rozšířením zastoupení dostává na 2568 tisíc posluchačů.
V portfoliu RadioNetu vedle desíti stanic Kiss tak zůstává sedm stanic (tři z nich jsou s RadioNetem majetkově propojeny). Podle informací M&M jedná Radio Net o vstupu investora. Radovan Vaškovič, jednatel společnosti, potvrdil, že probíhají jednání o možném propojení se třemi subjekty; společností GES Holding (Czech Media Corporation), Regie Radio Music a Media Marketing Services. „Žádná z jednání nedospěla k výsledku a zatím převažuje varianta, že budeme pokračovat sami,“ dodává Radovan Vaškovič.
-tot-