Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada prodloužila licenci rádiím Evropa 2 Morava a Východní Čechy

Redakce MAM22. 1. 2003

Východočeská a moravská verze rádia Evropa 2 může vysílat až do roku 2013. Rozhodla o tom dnes Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, která společnosti Evropa 2 prodloužila licenci pro provoz vysílání těchto rádií na dalších osm let. Stávající licence platí do roku 2005 a společnost požádala o jejich prodloužení. Sdělil to mluvčí rady Pavel Barák.
Rada rovněž udělila licence k provozování televizního vysílání infokanálů v kabelových systémech na 12 let společnostem RTV-5 v Břeclavi a SATER v Dobrušce, Horním Maršově, Jaroměři, Meziměstí a Žacléři.
Na základě podnětů diváků se rada zabývala také stavem vysílání regionálních provozovatelů TV DAKR z Mostecka a ZAK TV z Plzeňska a jejich programové součinnosti s televizí Prima. Rada stávající situaci pokládá za nadále neúnosnou, a proto nařizuje ústní jednání rady se všemi třemi provozovateli na den svého nejbližšího zasedání.
Problémem je to, že se nezávislá televizní studia v regionech Plzně a Mostu nedohodla s Prima TV na společném vysílacím schématu a vstupují do vysílání Primy v časech, s nimiž Prima TV nesouhlasí. Ostatních deset regionálních vysílatelů s Primou dohody podepsaly, vyplývá z informací serveru radiotv.

-čtk-

×

Fúze TES Media a Intercable CZ oficiálně dokončeny

Starší článek

CME vydá případné peníze od ČR na akvizice na východě

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více