Přišel čas na změnu

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Lídr trhu si nemůže dovolit zůstat na místě. Kdybychom se nezměnili, tak si více než 5000 našich předplatitelů bude myslet, že kážeme vodu a pijeme víno.
Nová podoba časopisu Marketing & Media vznikla po třech letech existence tohoto titulu na trhu. Tedy v době, kdy se u čtenářů dostavují první příznaky únavy ze stále „stejné“ podoby časopisu. Ostatně tuto skutečnost potvrzuje i celá řada zahraničních studií.

Předtucha této skutečnosti byla hlavním důvodem, proč jsme v minulém roce provedli výzkum čtenářských preferencí a způsobu spotřeby našeho časopisu. Změny, ke kterým jsme se tedy rozhodli, odrážejí jak požadavky našich čtenářů, tak i zkušenosti, které jsme získali díky našemu členství v síti odborných časopisů o marketingové komunikaci NIMM.

I přes uvedené grafické změny však zůstáváme odborným titulem věnovaným marketingové komunikaci, které se budeme dokonce věnovat v ještě větším rozsahu než dosud. I nadále budeme přinášet aktuální informace o dění v oboru marketingové komunikace a médiích. Nově se však objevují některé rubriky a stránky. Tak například v rubrice Marketing bude každý týden jedna stránka komentovaných dat úzce souvisejících s marketingovou komunikací. V rubrice Reklama se objevuje nová rubrika Generation next, která představuje nejvýznamnější lidi světové reklamy. V rubrice Média je více témat souvisejících s marketingem mediálních koncernů. Zcela nově je postavena poslední dvoustrana a tak by bylo možné pokračovat ještě dlouho.

Nová grafická podoba časopisu stojí na dvou pilířích. Na snaze přiblížit časopis Marketing & Media titulům vydavatelské skupiny Economia, tedy Hospodářským novinám a Ekonomu, a na zkušenostech s grafickou podobou obdobně orientovaných zahraničních titulů.

Rok 2003, do kterého právě vstupujeme, bude jistě pro všechny nesmírně složitý. O to víc, že rok 2002 byl prvním rokem, v němž investice do reklamy nezaznamenaly růst, a je velmi sporné, jak ve výsledku dopadl. Zatímco zarytí optimisté tvrdí, že končil stagnací, zbytek se přiklání spíše k poklesu. Bude zajímavé sledovat, zda bude rok 2003 lepší. Ale k tomu budeme jistě potřebovat hodně štěstí a pracovitosti. Nechť je tedy obojího dostatek.

Hezký nový rok

Daniel Köppl
šéfredaktor





Redakce MAM

Další zajímavé čtení