Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prime Time prodává výběr z peoplemetrových dat

Redakce MAM20. 1. 2003

Společnost Prime Time nabízí od letošního roku možnost získat výběr z dat peoplemetrů, které měří sledovanost televizí. Společnost sdělila, že cena výběru je přitom výrazně nižší, než náklady na pořízení kompletních dat a software na jejich zpracování. Dosud mohli uživatelé proplemetrových dat tedy televize a agentury získat pouze kompletní denní výstupy měření sledovanosti.
Výběr z dat přitom představuje možnost získat určité informace o sledovanosti pro menší uživatele. Podle Prime Time by odběratelem výběru z peoplemetrů mohla být periodika, menší reklamní agentury, zadavatelé reklamy, PR agentury a další subjekty.
Podle dohody Prime Time s ATO mohou za poplatek získat přístup k dosud úzkostlivě ochraňovaným informacím o sledovanosti televize i subjekty, které nejsou předplatiteli zdrojových dat Asociace televizních organizací.
Úroveň přístupu k datům je logicky omezena, tomu však odpovídá i cena, která je podle Prime Time zlomkem nákladů na pořízení plných dat. Cena výběru z denních dat za měsíc činí podle množství informací od pěti do 80 tisíc korun. Běžní uživatelé dat, kteří získávají veškeré údaje, které peoplemetry naměří, přitom za úplná data platí řádově 150 tisíc korun měsíčně. Uživatelé si navíc musí pořídit software a najmout analytika, který je zpracovává.
Internetová aplikace umožní uživatelům získávat každodenně aktuální údaje s denním časovým odstupem.

-čtk-

×

Nejoblíbenějším autem roku 2003 v České republice je Škoda Superb

Starší článek

Pohltí MEF Holding i AQS?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více