Premiere zvyšuje prodej

13. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Filmovému magazínu Premiere vydavatelství Hachette Filipachi 2000 se podle sdělení vydavatele podařilo v listopadu loňského roku prodat přes 40 tis. výtisků, z toho na velkou verzi připadlo více než 10 tis. prodaných výtisků a miniverzi přes 30. tis. výtisků. V porovnání se stejným obdobím roku 2001 jde tak o více než dvojnásobný nárůst, prodeje Premiere v té době dosahovaly zhruba 17 tis. výtisků. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.