Předběžná čísla o tržbách členských agentur SIMAR
Podle předběžných údajů o tržbách členských agentur Sdružení pro výzkum trhu SIMAR dosáhla největšího obratu v roce 2002 společnost NFO AISA a to 312 milionů korun. Druhá GfK Praha vykázala obrat 180 milionů korun, obraty ostatních agentur se pak pohybovali v řádu desítek milionů.
Celkem 12 členských agentur SIMARu dosáhlo v roce 2002 přibližně obratu 906 až 909 milionů korun. Proti roku 2001, v němž byl obrat auditován ve výši 848 mil.Kč, vzrostl obrat minimálně o 58 milionů Kč, tedy o 7 %. Definitivní čísla se mohou lišit, ale podle Stanislava Zahradníčka, předsedy SIMAR, budou spíše vyšší než nižší.
-bob-
NFO AISA – 312 mil.Kč
GfK Praha – 180 mil.Kč
TNS Factum – 77,2 mil.Kč
Millward Brown CZ – 71,5 mil.Kč
MEDIAN – 66 – 69 mil.Kč
STEM/MARK – 46 mil.Kč
INCOMA Research – 45 mil.Kč
Opinion Window – 41 mil.Kč
TAMBOR – 40 mil.Kč
AVE Marketing – 11,9 mil.Kč
ULTEX – 10,5 mil.Kč
XuXa – 4,9 mil.Kč