PR síť Weber Sh. expanduje

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Weber Shandwick nedávno spojila své síly s nezávislou PR firmou v Izraeli Rimon Cohen. Mezi klienty nového joint venture budou patřit Teva Pharmaceuticals, Israel Rail, Manpower Group či Tel Aviv Stock Exchange. Spojení v Izraeli však není jediné za poslední dobu. Weber Shandwick se rovněž spojila s nezávislou PR divizí sítě Fortune Promoseven Network. Vznikla tak Promoseven Weber Shandwick Middle East se sídlem v Dubaji, mezi jejíž klienty patří Beiersdorf AG, McDonald’s, Boeing či BMW Group. rač

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.