Počet uživatelů internetu v Polsku loni vzrostl téměř o polovinu

28. 1. 2003 00:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Počet uživatelů internetu v Polsku se v loňském roce zvýšil o 44 procent na 5,2 milionu osob. Oznámila to výzkumná agentura SMG/KRC s tím , že podíl počtu uživatelů na celkové populaci dosáhl zhruba 14 procent.
Nejpopulárnější webovou stránkou zůstal domácí portál Onet, jenž kontroluje mediální skupina ITI. Druhém místo obsadil portál Wirtualna Polska, který je společným podnikem telekomunikačního operátora TPSA a systémového integrátora Prokom.
Podle analytiků využívají Poláci internet kvůli vysokým poplatkům za přístup a relativně nízké penetraci telefonů méně než obyvatelé České republiky a Maďarska.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení