Italská značka Neutro Roberts inovovala mýdlo Lamouss. Inovace spočívá ve speciálním pumpičkovém mechanismu, který přetváří tekutinu na pěnu. „Positioning pěnového mýdla Lamouss je směřován mezi mýdla nejvyšší kvality, přičemž lze říct, že žádný z konkurentů podobný výrobek na trhu nemá. Doporučená standardní regálová cena je pro tento výrobek 99 Kč,“ říká Jana Grossová z marketingu ICS-LINK. Cílovou skupinu tvoří lidé s vyššími příjmy (převážně ženy 20—49 let), kteří kladou důraz na kvalitu. Zavádění produktu doprovází prezentace přímo v prodejnách, kde má zákazník možnost umýt si ruce u speciálního promotion stánku a na vlastní kůži si tak ověřit propagované benefity. Na začátek roku 2003 je plánována PR kampaň. n
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).