PĚNOVÉ MÝDLO LAMOUSS

13. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Italská značka Neutro Roberts inovovala mýdlo Lamouss. Inovace spočívá ve speciálním pumpičkovém mechanismu, který přetváří tekutinu na pěnu. „Positioning pěnového mýdla Lamouss je směřován mezi mýdla nejvyšší kvality, přičemž lze říct, že žádný z konkurentů podobný výrobek na trhu nemá. Doporučená standardní regálová cena je pro tento výrobek 99 Kč,“ říká Jana Grossová z marketingu ICS-LINK. Cílovou skupinu tvoří lidé s vyššími příjmy (převážně ženy 20—49 let), kteří kladou důraz na kvalitu. Zavádění produktu doprovází prezentace přímo v prodejnách, kde má zákazník možnost umýt si ruce u speciálního promotion stánku a na vlastní kůži si tak ověřit propagované benefity. Na začátek roku 2003 je plánována PR kampaň. n

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.