Obnažená S-Bahn
Rozhodnutí vedení německých spolkových drah o zákazu venkovní reklamy na vozech městské a příměstské dopravy (S-Bahn) a dvoupatrových vozech narazilo na nepochopení a odpor zástupců outdooru. Dráhy údajně hodlají opatřením dosáhnout vlastní představy o vzhledu vozů. Smlouvy s klienty proto již nebudou prodlouženy. Již letos má zmizet většina reklamních motivů z vozového parku Deutshe Bahn (DB) a celá operace bude ukončena nejpozději do roku 2005. Společnost Deutsche Städte-Medien (DSM) pracuje nyní společně s Reklamní železniční společností (DERG) na změněné nabídce pro subjekty venkovní reklamy. Ti by měli získat alternativní plochy na tramvajích a městských drahách za „výhodných podmínek“. Reklama zatím smí zůstat na lokomotivách DB, i když i zde byla její existence v železničních kruzích podrobena kritice. sch
Podobné zprávy


Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef


Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku


Mohou značky růst i v dobách inflace?

