Obchodní dům.cz zvýšil loni obrat na 138 mil. Kč

30. 1. 2003 11:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Portál Obchodni-dum.cz dosáhl v roce 2002 obratu 138 milionů Kč. Z hlediska obratu si tak udržuje pozici největšího čistě elektronického obchodu v ČR v segmentu prodeje zboží koncovému spotřebiteli (B2C) s návštěvností kolem pěti tisíc uživatelů internetu denně.
Podle ředitele společnosti K.D. Marketing, která obchod provozuje, Romana Novotného se potvrdilo, že nakupování prostřednictvím internetu se už stalo běžnou záležitostí. „Nakupují u nás všechny věkové a profesní skupiny. Nepřevažují už mladí počítačoví nadšenci, jak tomu bylo v roce 1998, když jsme začínali, “ uvedl Novotný.
Podle Novotného začínají být zákazníci celkově náročnější, žádají od internetového obchodu nejen dobrou cenu, ale i návazné služby a postupně inklinují k dražším výrobkům. Obchodní dům.cz dodává prostřednictvím distribučních center v Praze, Brně a Mladé Boleslavi zejména samostatné i vestavné domácí spotřebiče, elektroniku a mobilní telefony. Kromě možnosti objednat zboží 24 hodin denně po sedm dní v týdnu nabízí rozvoz zboží vlastní dopravou až do pozdních večerních hodin přímo do bytů zákazníků.

-sch-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.