O nejlepší directmarketingovou kampaň

27. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) vyhlašuje 1. ročník soutěže o nejlepší directmarketingové (DM) kampaně — Český direkt 2002. Cílem je posilovat na domácím trhu pozitivní vnímání českého direct marketingu. Do soutěže lze přihlásit jakékoli DM kampaně, které byly v ČR realizovány v kalendářním roce 2002. Účastnit se mohou jak agentury, tak samotní zadavatelé. Uzávěrka přihlášek je 17. února. Vyhlášení výsledků pak proběhne 6. března v rámci doprovodného programu na veletrhu Reklama 2003. dav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.