Novým šéfredaktorem televize TA3 bude Peter Celec

10. 1. 2003 12:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým šéfredaktorem zpravodajské televizní stanice TA3 sa stane od 1.února 2003 Peter Celec, současný zástupce šéfredaktora TA3. Nahradí tak Zdeňka Šámala, který působil v této funkci od května 2001.
Šámal se vrací zpět do Prahy, kde bude pracovat jako zástupce šéfredaktora týdeníku Instinkt. Generálního ředitele TA3 Martina Lengyela rozhodunutí Zdeňka Šámala nepřekvapilo, protože jeho odchod byl údajně dlouhodobě plánovaný.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.