Nový internetový portál má napomoci turismu v Jihomoravském kraji

6. 1. 2003 11:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Seznam ubytovacích zařízení ve městech i na venkově, kalendář významných kulturních a společenských akcích a informace o historických památkách nabízí od ledna nový internetový portál Jihomoravského kraje. „Webové stránky mají napomoci podpoře turistiky v regionu,“ řekl vedoucí regionálního rozvoje krajského úřadu Ivo Minařík. Internetové stránky mají adresu www.jizni-morava.cz.
Elektronický portál také nabízí seznam měst na jižní Moravě i s kontakty na významné kulturní instituce. V sekci věnované folklóru zájemci naleznou například informace o tradičním jihomoravském vinařství a seznam architektonických památek.
Na stránkách lze zjistit i sídla a kontakty na místní turistická informační centra. Nechybí ani seznam turistických stezek a další informace o regionálním sportu.
Webové stránky jsou nyní v šesti jazykových mutacích, chybí však ruština. Krajský úřad slibuje častou aktualizaci, aby prezentované informace nebyly zastaralé a nevyužitelné.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.