Nový holding v Rakousku

13. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aussenwerbung/Ankünder-Gruppe Heinricha SchusteraMedicur, dceřiná společnost Reiffeisen, plánují založení společného holdingu pro venkovní reklamu. Vznikne tak (co do počtu plakátovacích ploch) největší rakouská společnost specializovaná na venkovní reklamu; podle výše obratu nadále vede společnost Gewista. Podle Heinricha Schustera přinese společné řízení holdingu, jehož název zatím není znám, synergické efekty zejména v logistice, výzkumu trhu a koordinaci tržní strategie v Rakousku i v zahraničí. Medicur vkládá do holdingu čerstvě získané podíly na domácím trhu (100% v Horním Rakousku, 75% v Dolním Rakousku). V holdingu budou Aussenwerbung/Ankünder-Gruppe i Medicur držet 50% podíly. sch

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.