Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německá skupina Bauer přebírá ProSiebenSat.1

Redakce MAM7. 1. 2003

Zástupci hamburského mediálního impéria Bauer Verlag a mnichovské HypoVereinsbank, jako hlavního věřitele, se dohodli na převzetí většinového podílu zkrachovalého koncernu z mediálního impéria Leo Kircha. Finanční podrobnosti kontraktu nebyly zatím zveřejněny. Jednat se bude ještě o koupi podílu společnosti Springer v ProSiebenSat.1.
Kupující má zájem mj. o filmová práva, která vlastní Kirchova skupina. Ujednání v tomto směru by měla být rovněž vtělena jako nedílná součást do kupní smlouvy s termínem uzavření kontraktu koncem ledna. Tento termín potvrdil v nejnovějším vydání také list Die Welt. Jednou z pravděpodobných variant je také participace věřitelských finančních ústavů na obchodu s filmovými právy.
Podle Die Welt dokazuje fax jedné švýcarské banky založení nadace k umoření dluhů ProSiebenSat.1 prostřednictvím prodeje Kirchových práv k závodům Formule 1. Nejisté zatím je, zda za nadací nestojí sám Kirch.
Hospodářské výsledky ProSiebenSat.1 v roce 2002 se podle předsedy představenstva Urse Rohnera nevyvíjely podle představ a původní zisková prognóza nebyla naplněna. Podle vyjádření Rohnera pro agenturu Reuters je údajně hlavním důvodem slabý rozvoj reklamního trhu, kde podle několika šetření skupina zaostávala. Za celý rok 2002 je tak možné očekávat více než doposud prognózovaný 8procentní propad příjmů z televizní reklamy. Také odhady pro první čtvrtletí letošního roku jsou spíše pesimistické a počítají s dalšími ztrátami.
Odhady zisku pro rok 2002 snížila ProSiebenSat.1 již potřetí. Naposledy plánovala skupina v říjnu zisk před zdaněním, úroky a odpisy v rozpětí 140 – 160 mil. euro (v roce 2001 činil zisk 225 mil. euro). Obrat celé skupiny činil v roce 2001 celkem 2,015 mld. euro a pro minulý rok se očekávalo jeho snížení o 3-4 %.

-sch-

×

Společnost Yahoo! získala nad očekávání více platících klientů

Starší článek

Tržby McDonald’s ČR loni stouply o 10 % na 1,96 mld. Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více