Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Největší růst zájmu o vyhledání na Googlu měl Spiderman

Redakce MAM8. 1. 2003

Největší meziroční nárůst v počtu zadávaných dotazů ve síti internet loni zaznamenala postava ze stejnojmenného filmu Spiderman, naopak nejvíce poklesl zájem o heslo se jménem proroka Nostradama. Na svých stránkách to oznámil jeden z největších internetových vyhledávačů Google.
Nejčastěji hledanou ženou byla loni herečka a zpěvačka Jennifer Lopezová, mezi muži kraloval zpěvák Eminem a nejvíce dotazovanou značkou byla Ferrari. Mezi technologickými dotazy vedly mp3 a v kategorii sportovců byl největší zájem o fotbalistu Davida Beckhama.
Nejoblíbenější destinací byla podle vyhledávače Paříž, nejsledovanější událostí mistrovství světa ve fotbale a nejžádanější televizní show Simpsonovi. Mezi filmy dominoval již zmíněný Spiderman a nejhledanější počítačovou hrou byli The Sims. Nejvíce dotazů mezi obchodními domy zaznamenala Ikea.
Největší pokles zájmu byl vedle Nostradama, jehož předpovědi lidé v roce 2001 porovnávali s teroristickými útoky v New Yorku, i o hudební server Napster, heslo World Trade Center, anthrax a jméno teroristy Usámy bin Ládina.
Vyhledávač Google loni zprostředkoval po celém světě hledání zhruba 55 miliard hesel.

-čtk-

×

Profesní svazy jsou proti záměru zrušit fondy kultury a kinematografie

Starší článek

Na internetu se objevují výzvy k bojkotu služeb RadioMobilu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více