Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejoblíbenějším autem roku 2003 v České republice je Škoda Superb

Redakce MAM20. 1. 2003

Nejoblíbenějším automobilem roku 2003 se v České republice stal vůz domácí automobilky Škoda Superb. Za ním se umístil Peugeot 307 SW a třetí skončila Mazda6. Rozhodlo o tom téměř 190 tisíc občanů ČR, kteří hlasovali v anketě. Výsledky ankety, které byly zveřejněny včera na slavnostním večeru v hotelu Hilton, sdělila pořádající agentura Car Communication.
Mladoboleslavská Škoda v minulých ročnících zvítězila pouze jednou, a to v roce 2001 s vozem Škoda Fabia Combi. Loni byl nejoblíbenější Peugeot 307.
Do letošní ankety, kterou vyhlásil Svaz dovozců automobilů loni v říjnu, automobilky přihlásily 24 osobních vozů.
Zhruba 120.000 účastníků hlasovalo prostřednictvím internetu a zbylí pak prostřednictvím kuponů z tisku. K tomu přes 4500 dětí poslalo do této ankety svoji kresbu.
Na galavečeru byl také dekorován již známý vítěz novinářské soutěže Auto roku 2003 v ČR, kterou vyhlásil Klub motoristických novinářů. Z 36 automobilů nejvíce bodů mezi novináři nasbírala Mazda6. Do druhého kola se kromě vítězné Mazdy6 probojovaly ještě vozy Citroën C3, Ford Fiesta, Hyundai Getz, Renault Megane a Škoda Superb.

-čtk-

×

KPN dokončila prodej podílů v kabelové televizi v ČR a Polsku

Starší článek

Prime Time prodává výběr z peoplemetrových dat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více