Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 2. ledna 2003

14. 1. 2003 20:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Nový díl bondovky Dnes neumírej je v českých kinech stále úspěšný. I když ho o víkendu vidělo „jen“ 31.986 diváků, zatímco Harryho Pottera s podtitulem Tajemná komnata o sedm tisíc více, byly jeho tržby vzhledem k dražším vstupenkám celkově vyšší. Protože v kinech vydělal 3,8 milionu korun a Harry Potter o zhruba 300 tisíc korun méně, suverénně kraluje aktuální tabulce nejúspěšnějších titulů.


Podle informací Unie filmových distributorů skončila na třetím místě komedie Holka na roztrhání – za ní následují stálice předních míst žebříčku Moje tlustá řecká svatba a animovaná Doba ledová. Ta se v českých kinech promítá už více než tři měsíce.


Návštěvností i tržbami však už koncem týdne zacloumá fanoušky Tolkienových knih toužebně očekávaný druhý díl Pána prstenů s podtitulem Dvě věže. Do českých kin vstupuje 16. ledna a řada multikin připravila první projekce už na půlnoc ze středy na čtvrtek.


Z domácí tvorby zabodovalo o víkendu na osmém místě tabulky animované Fimfárum Jana Wericha. Celovečerní debut scenáristy a režiséra Benjamina Tučka Děvčátko je dvanáctý.


Zatímco James Bond vítězí i v žebříčcích specializovaných na pražská a brněnská kina, v těch moravských diváci o víkendu stále preferovali Tajemnou komnatu Harryho Pottera.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 2. ledna 2003


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.