Na on-line dotazy neodpovídá třetina stavebních spořitelen

13. 1. 2003 08:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Na dotazy zaslané prostřednictvím internetu neodpovídá třetina tuzemských stavebních spořitelen. Odpovědi se zájemci o informace nedočkají ani u čtvrtiny pojišťoven a téměř pětiny bank. Nejhorší je situace u otevřených podílových fondů, kde se pravděpodobnost neúspěchu blíží třem čtvrtinám, vyplývá z prosincového průzkumu společností TNS a Donath-Burson-Marsteller.
Z bankovních institucí nejrychleji reagovala Českomoravská záruční a rozvojová banka, které odezva na dotaz trvala jen sedm minut. Všeobecná stavební spořitelna KB poslala odpověď do třinácti minut, tedy nejrychleji ze všech stavebních spořitelen. Z pojišťovacích ústavů nejrychleji reagovala D.A.S. pojišťovna právní ochrany, která odpověděla za 68 minut. V kategorii otevřených podílových fondů zvítězily Pioneer Investments s reakcí do 36 minut.
Otevřeným podílovým fondům trvala odezva v průměru 36 hodin. Zástupci bank odpovídali v průměru do osmi hodin, pojišťovnám trvala reakce průměrně 20 hodin a stavebním spořitelnám 15 hodin.
Pilotní projekt testoval zhruba 90 procent trhu finančních institucí prostřednictvím tzv. mystery mailingu, tedy zasíláním konkrétních pokusných dotazů fiktivních zákazníků přes internet. Dotazování se uskutečnilo prostřednictvím rubrik typu „Napište nám“ jednotlivých finančních institucí začátkem prosince.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.