Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na on-line dotazy neodpovídá třetina stavebních spořitelen

Redakce MAM13. 1. 2003

Na dotazy zaslané prostřednictvím internetu neodpovídá třetina tuzemských stavebních spořitelen. Odpovědi se zájemci o informace nedočkají ani u čtvrtiny pojišťoven a téměř pětiny bank. Nejhorší je situace u otevřených podílových fondů, kde se pravděpodobnost neúspěchu blíží třem čtvrtinám, vyplývá z prosincového průzkumu společností TNS a Donath-Burson-Marsteller.
Z bankovních institucí nejrychleji reagovala Českomoravská záruční a rozvojová banka, které odezva na dotaz trvala jen sedm minut. Všeobecná stavební spořitelna KB poslala odpověď do třinácti minut, tedy nejrychleji ze všech stavebních spořitelen. Z pojišťovacích ústavů nejrychleji reagovala D.A.S. pojišťovna právní ochrany, která odpověděla za 68 minut. V kategorii otevřených podílových fondů zvítězily Pioneer Investments s reakcí do 36 minut.
Otevřeným podílovým fondům trvala odezva v průměru 36 hodin. Zástupci bank odpovídali v průměru do osmi hodin, pojišťovnám trvala reakce průměrně 20 hodin a stavebním spořitelnám 15 hodin.
Pilotní projekt testoval zhruba 90 procent trhu finančních institucí prostřednictvím tzv. mystery mailingu, tedy zasíláním konkrétních pokusných dotazů fiktivních zákazníků přes internet. Dotazování se uskutečnilo prostřednictvím rubrik typu “Napište nám” jednotlivých finančních institucí začátkem prosince.

-čtk-

×

Steve Case odstupuje z čela AOL Time Warner

Starší článek

Microsoft dá za urovnání kalifornských žalob přes miliardu USD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více